Vores rejse til USA

Herunder findes dagbog fra vores tur i 2010 og den vil fortsætte her i 2012. Det er vores håb, at lige så mange læser den denne gang.

Håber mange vil lægge en lille kommentar da det er super. Opret som anonym og skriv de kryptiske bogstaver.


onsdag den 27. juni 2012

Ruten for 2012

Turen for 2012 turen ligger nu i noge´nlunde rammer.

Vi flyver fra København den 30/6 og vender retur den 20/7. Så det er så tæt på 3 uger det kan komme.

Turen starter i LA og derefter går det således:

San Diego
Kingman  ( ligger på route 66)
Grand Canyon - naturligvis
Las Vegas
Mono Lake
Yosemeti naturpark
San Fransisco

Derefter er der lidt forskellige muligheder frem til afslut i La den 19/7

Visse ting er gengangere fra sidste år - men ikke meget bliver det samme.

Jeg vil forsøge løbende at skrive her på denne blog og lægge lidt billeder på denne adresse:

http://www.fotobox.dk/album

Håber det virker - ellers finder jeg bare noget andet.

Gitte har som altid udstukket instrukser hvad hun vil se og måske kan vi nå det  :-)

Bilen er lejet og håber den bliver lige så fed som den vi havde sidst.

Denne gang har vi ikke haft en rejsebureau i ryggen - så jeg håber alt klapper efter planen. Men mon dog ikke. Længe leve internettet.

Næstve skriv kommer Lørdag US tid.

3 kommentarer:

  1. Det lyder til at blive endnu en fed tur til staterne. Jeg gælder mig allerede til at se billederne og blive misundelig på den gode måde.

    Rigtig god ferie alle 4

    SvarSlet
  2. Hej Ole. Kan i nu have en god tur, glæder mig til at læse beretninger fra jeres tur rundt.

    Hilsen Preben

    SvarSlet
  3. Hej i to

    Tak for jeres kommentar. Lige nu er det blot lidt kriblen i maven i håbet om, at alt flasker sig :-)

    Som nævnt skal jeg forsøge, at skrive lidt hver dag - hvis ellers der stadig er internet i USA. Sidst var det ikke for godt på alle hotellerne.

    Vi har set lidt på vejrudsigten og det ser ganske lovende og varmt ud.

    Håber i kommer med en enkelt kommentar - det er dejligt at høre lidt.

    Ole

    SvarSlet